مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 14:052020-05-31اجتماعي

فارس من| عملیات آسفالت ریزی در معابر همدان در حال انجام است


شهردار منطقه یک و منطقه 3 همدان عنوان کردند عملیات آسفالت ریزی در معابر همدان در حال انجام است و در بخشی از خیابان ها و مناطق نیز کار تمام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، خبرگزاری فارس همدان ثبت شده است.

بر این اساس مدیر منطقه 3 شهرداری همدان از توزیع بیش از 6 هزار و 450 تن آسفالت در معابر شهرداری منطقه سه همدان خبر داد و اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری منطقه سه ارائه خدمات قابل قبول به شهروندان است و در این راستا برای جلب رضایت بیشتر شهروندان از تمام توان و امکانات موجود برای ارائه خدمات به مردم استفاده خواهیم کرد.

محمدرضا فیضی منش ادامه داد: در راستای اجرای نهضت آسفالت و به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان و افزایش رضایتمندی مردم؛ عملیات آسفالت ریزی معابر اصلی و فرعی در سطح منطقه سه شهر همدان در حال انجام است که تاکنون بیش از 6 هزار و 450 تن آسفالت با اعتباری حدود 29 میلیارد ریال توسط اکیپ های آسفالت در نقاط مختلف منطقه توزیع شده است.

وی با بیان اینکه رعایت اصول فنی و زیرسازی اساسی از ویژگی های آسفالت ریزی در سطح منطقه 3 است افزود: عملیات آسفالت ریزی به صورت دقیق توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه لحاظ می شود که تاکنون شاهد اجرای عملیات روکش و لکه گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه سه شهرداری همدان نظیر بلوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| عملیات آسفالت ریزی در معابر همدان در حال انجام است

فارس من| عملیات آسفالت ریزی در معابر همدان در حال انجام است